در نظر داشته باشید که تمامی تماس¬های انتقالی، طبق تنظیمات سرویس سفیر صورت میگیرد و پرسنل می¬توانند، جهت برقراری تماس به پرسنل در زمان های مشخص، اولویت خود را در شیوه ارتباط با سرویس سفید در حساب کاربری خود مشخص نماید.
امکان جایگزینی پرسنل و پشتیبان پاسخگوی شیفت هم در این بخش دیده شده است. ابزار نظارت مناسبی برای رسیدگی به کیفیت پاسخگویی افراد در شیفت کاری 24 ساعته، این امکان را فراهم میآورد تا فرایند پاسخگویی در این واحد به صورت کامل تحت نظارت مدیر پشتیبانی یا مدیر اصلی حساب کاربری قرارگیرد. قابلیت ضبط مکالمات و پیغامگیر نیز در تنظیمات این بخش دیده شده است