توجه داشته باشید این امکان صرفا برای مدیریت دفترکار نیست و میتوانید با ارائه دسترسی به هر یک از پرسنل خود با ایجاد محدودیتهای زمانی و مبلغی امکان این ارتباط را برای پرسنل خود نیز فراهم آورید.
میتوانید با وارد نمودن رمز دوم دفترکار خود و همچنین در صورت وجود چند شماره در یک شعبه خود، با وارد نمودن شماره ای خاص، دستور ارتباط و تماس از شماره خاص دفتر خود را از بیرون از دفتر کار خود تنظیم نمایید.
توجه داشته باشید که ابزار کیوسک برای برقراری ارتباط، از روشهای مختلف ارتباطی سفیر که شامل اتصال به شماره، موبایل و تلفن میباشد، استفاده می نماید.
امکان ضبط مکالمات به تفکیک کاربری و وعده تماس، به صورت پیش فرض وجود دارد. امکان غیر فعال نمودن این سرویس برای مدیر فراهم است.