بخشهای مختلف گزارشی عبارتند از:
کلیه فرایندهای اجرایی از تماسهای ورودی و خروجی با کلیه ابزارهای میزکار و حتی تراکنشات مذاکرهای به تفکیک واحد یا پرسنل در دسترس شماست.
تلفن:کلیه تماسهای ورودی و خروجی با توجه به متغییرات (شماره مبدا، شماره مقصد، پرسنل پاسخگو، واحد پاسخگو، مدت زمان مکالمه، هزینه مکالمه و فایل صوتی مکالمه) در این قسمت قابل رویت است. بر اساس تمامی متغیرهای تشریح شده و در یک بازه زمانی مشخص میتوانید به جستجو بپردازید و یا از گزارش، خروجی بگیرید. تمامی فایلهای صوتی مکالمات پس از دانلود از سیستم قابل بررسی میباشد.
پیام کوتاه :در این قسمت به دریافت وضعیت پیامهای ارسال شده در بازه زمانی مشخص اقدام کنید. امکان خروجی گرفتن از لیست شمارهها و همچنین وضعیت آن با توجه به جستجوی کاربر فراهم است.